Teknologi, traditioner och vad en rebranding kostar…

Har just kommit hem efter en sedvanligt traditionell Valborg i Uppsala, tidigt javisst men vi gamlingar klarar nog bara de första två tredjedelarna. Champagnefrukost och sillunch hos Nadia och Johan som vanligt, den här gången lite splittrat eftersom jag hela tiden har suttit hukad över e-posten. Så mycket ska rattas upp för lanseringen nästa vecka, med iPhonen funkar det riktigt bra ändå, lite styltigt pekfingervalsvis. Och mitt team har sträckt på sig ett extra snäpp så här på distans och levererat som bara tusan. Kanske borde jag hålla mig borta från kontoret lite oftare? 🙂

Imorgon ska jag och Lena trycka roll-ups. På söndag ska jag träffa Janne och diskutera fler profilartiklar, vad vi behöver inför Shanghai, On A Shoestring. Det är roligt med rebranding. Roligast av allt är att veta att vi har gjort det själva, så långt det bara har varit möjligt. Jag tror att vi har lärt oss mycket. Och vi har varit mycket varsamma med våra resurser. Det är viktigt när man handskas med allmänna medel. Hela vår rebranding, från ax till limpa, inklusive allt, har kostat mindre än en helsidesannons i DN. Det är jag rätt stolt över.

Kommentera

